30 Eylül 2011 Cuma

Genel bakış



Geçen sefer geri döndüm deyince işlerden yalan olmuştu..bu sefer cidden döndüm :)

Aslında çok dizi izledim son zamanlarda hepsi birikti tek tek yazmaya başlıcam..Ağırlık tabiki son izlediklerime yani yeni dizilere olacak ama 2010 dizilerinide arada yazmaya devam edicem..

Protect the boss bugün itibariyle bitti..Güzel eğlenceli dizi..16 bölüm olarak belirlenmişti ama ratingler yüksek olunca 2 bölüm daha uzattılar..biraz gereksiz zorlama olmuş sanki..incelemesinde değinirim bu duruma zaten..İnceleme yarın..

Can't lose 'dan sa 12 bölüm itibariyle hiç etkilenmedim..Çok basit bir dizi , senaryo da oldukça boş..Oyunculuklar vasat üstü ordan biraz kurtarıyor..

Son zamanlarda izlediğim kore dizilerinden City Hunter'ı bir sonraki bölüm ne olacak diye heycanla izlemiştim..Diğerleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim..Türk dizi sektöründe gördüğümüz şeyler aslında kore'de de mevcut..Konu kalmayınca ya eski konuyu baştan çek , ya abd dizisini al uyarla'ya gidiyor iş.Bununla da ilgili bir post yazıcam yakındır oda..

Kore dizisi değil ama büyük beklenti ile beklediğim dizilerder biti terra nova'ydı..ilk 2 bölüm yayınlandı..Tek kelime ile hayal kırıklığı..Spielberg pacific'den sonra 2.kez  hayal kırıklığı yarattı..

Umudum J.J. Abrams'ın Alcatraz'ının bekleneni vermesi..Daha var ona..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder